fbpx

Przebieg i zasady egzaminu praktycznego w ruchu drogowym

Przebieg i zasady egzaminu praktycznego na prawo jazdy składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap to zadania na placu manewrowym, a po pozytywnym zaliczeniu tego etapu przechodzi się do zadań w ruchu drogowym.

Jakie zadania nale┼╝ny wykona─ç podczas egzaminu na prawo jazdy w ruchu drogowym?

Zadania egzaminacyjne w ruchu drogowym nale┼╝ny wykona─ç, zgodnie z przepisami ruchu drogowego i technik─ů kierowania pojazdem oraz zgodnie z programem egzaminacyjnym obejmuj─ůcym okre┼Ťlone zadania.

Czas trwania tej cz─Ö┼Ťci egzaminu okre┼Ťlony jest na co najmniej 25 min. Po tym czasie egzamin mo┼╝e zosta─ç zako┼äczony. Ale pod warunkiem wykonania wszystkich zada┼ä egzaminacyjnych i wynik egzaminu b─Ödzie pozytywny.

Przebieg i zasady egzaminu praktycznego

Podstawowe wskaz├│wki

Przebieg i zasady egzaminu praktycznego
Egzamin praktyczny
Zadania w ruchu drogowym

Przed wyjazdem z WORD-u nale┼╝y sprawdzi─ç, czy s─ů w┼é─ůczone ┼Ťwiat┼éa mijania lub ┼Ťwiat┼éa do jazdy dziennej. Egzaminator informuje, ┼╝e b─Ödzie m├│wi┼éa z wyprzedzeniem jaki b─Ödzie kierunek jazdy na skrzy┼╝owaniach lub jaki manewr i w kt├│rym miejscu nale┼╝y go wykona─ç.

Je┼╝eli egzaminator nie wyda ┼╝adnego polecenia, oznaczy to ┼╝e nale┼╝y jecha─ç na wprost albo stosowa─ç si─Ö do znak├│w drogowych, kt├│re wskazuj─ů kierunek jazdy (np. znak├│w nakazu jazdy, informacyjnych, zakazu skr─Ötu).

Polecenia egzaminatora nie mog─ů by─ç sprzeczne z obowi─ůzuj─ůcymi na drodze zasadami ruchu lub stwarza─ç mo┼╝liwo┼Ťci zagro┼╝enia jego bezpiecze┼ästwa.

Poniewa┼╝ osoba egzaminowana musi wykonywa─ç polecenia egzaminatora dlatego niewykonanie polecenia jest b┼é─Ödem. Dwa takie b┼é─Ödy powoduj─ů uzyskanie oceny negatywnej.

Poza tym w trakcie egzaminu w ruchu drogowym zdaj─ůcy musi wykona─ç okre┼Ťlone zadania. Egzaminator planuje tras─Ö przejazdu w ten spos├│b, ┼╝eby te zadania by┼éo mo┼╝na wykona─ç. Je┼╝eli zdaj─ůcy nie wykonuje polece┼ä lub wykonuje je b┼é─Ödnie czas egzaminu wyd┼éu┼╝a si─Ö.

Egzamin praktyczny – zadania wykonywane w ruchu drogowym

  1. Wjazd na drog─Ö z obiektu przydro┼╝nego.
  2. Jazda drogami dwukierunkowymi jedno- i dwujezdniowymi:
    • o r├│┼╝nej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pas├│w ruchu,
    • posiadaj─ůcymi odcinki proste i ┼éuki, wzniesienia i spadki, obni┼╝one i podwy┼╝szone dopuszczalne pr─Ödko┼Ťci.
  3. Jazda drogami jednokierunkowymi o r├│┼╝nej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pas├│w ruchu.
  4. Przejazd przez skrzy┼╝owania:
    • r├│wnorz─Ödne (trzy- i czterowlotowe),
    • oznakowane znakami ustalaj─ůcymi pierwsze┼ästwo przejazdu (znak A7, B20, D1 oraz w po┼é─ůczeniu z tabliczkami T6a i c),
    • z sygnalizacj─ů ┼Ťwietln─ů,
    • na kt├│rych ruch odbywa si─Ö wok├│┼é wyspy,
    • dwupoziomowe (wjazd i zjazd) *).
  5. Przejazd przez przej┼Ťcia dla pieszych.
  6. W przypadku egzaminu dla kategorii B i B1 prawa jazdy wykonanie:
    • jednego z nast─Öpuj─ůcych manewr├│w parkowania:
      • prostopad┼ée – wjazd przodem – wyjazd ty┼éem (mo┼╝liwa jedna korekta toru jazdy). Miejsce do parkowania wyznacza egzaminator, wskazuj─ůc je osobie egzaminowanej. Po zaparkowaniu musi by─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç opuszczenia pojazdu przez kierowc─Ö i pasa┼╝era z obydwu stron pojazdu, a pojazd musi by─ç zaparkowany w spos├│b zgodny z przepisami ruchu drogowego (nale┼╝y sprawdzi─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç opuszczenia pojazdu); parkowanie odbywa si─Ö z zachowaniem zasad ruchu drogowego,
      • sko┼Ťne – wjazd przodem – wyjazd ty┼éem (mo┼╝liwa jedna korekta toru jazdy), przy czym miejsce do parkowania wyznacza egzaminator, wskazuj─ůc je osobie egzaminowanej; po zaparkowaniu musi by─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç opuszczenia pojazdu przez kierowc─Ö i pasa┼╝era z obydwu stron pojazdu, a pojazd musi by─ç zaparkowany w spos├│b zgodny z przepisami ruchu drogowego (nale┼╝y sprawdzi─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç opuszczenia pojazdu); parkowanie odbywa si─Ö z zachowaniem zasad ruchu drogowego,
      • r├│wnoleg┼ée pomi─Ödzy dwoma pojazdami (manewr jest wykonywany, je┼╝eli jest mo┼╝liwe wyznaczenie miejsca do parkowania – mo┼╝liwa jedna korekta toru jazdy) – wjazd ty┼éem – wyjazd przodem, przy czym miejsce do parkowania wyznacza egzaminator, wskazuj─ůc je osobie egzaminowanej; d┼éugo┼Ť─ç miejsca do parkowania pomi─Ödzy pojazdami powinna stanowi─ç oko┼éo 2 krotno┼Ť─ç d┼éugo┼Ťci pojazdu egzaminacyjnego; w trakcie wykonywania manewru mo┼╝liwa jedna korekta toru jazdy; po zaparkowaniu pojazd nie mo┼╝e stwarza─ç zagro┼╝enia dla bezpiecze┼ästwa ruchu drogowego; w przypadku, kiedy pojazd parkuje r├│wnolegle do kraw─Ö┼╝nika, w trakcie wykonywania manewru nie mo┼╝e najecha─ç na kraw─Ö┼╝nik.
    • manewru zawracania na drodze jednojezdniowej – dwukierunkowej
      • mo┼╝liwo┼Ť─ç wykonania manewru przy wykorzystaniu infrastruktury drogowej (bramy, wjazdy, podjazdy, zatoczki itp.) – zawracanie musi odby─ç si─Ö przy u┼╝yciu biegu wstecznego.
      • miejsce do zawracania wyznacza egzaminator.
      • W przypadku b┼é─Ödnego wykonania manewru parkowania mo┼╝liwe jest wykonanie manewru w innym miejscu wskazanym przez egzaminatora, a w razie braku mo┼╝liwo┼Ťci znalezienia miejsca do wykonania manewru dopuszcza si─Ö zamiennie wykonanie innego manewru parkowania.

  7. Przejazd przez torowisko tramwajowe **) i kolejowe *) oraz obok przystanku tramwajowego **) i autobusowego.
  8. Wykonanie manewr├│w:
    • wyprzedzania, omijania, wymijania (dla kategorii A, A1 przy pr─Ödko┼Ťci co najmniej 50 km/h),
    • zmiany pasa ruchu i kierunku jazdy w lewo, prawo, oraz zawracania na skrzy┼╝owaniu.
  9. Hamowanie we wskazanym przez egzaminatora miejscu (manewr mo┼╝e by─ç wykonany na placu manewrowym o┼Ťrodka egzaminowania). Manewr nie dotyczy kategorii T prawa jazdy.
  10. Hamowanie wykonywane w sytuacjach awaryjnych – obowi─ůzkowo w zakresie kategorii A1 i A prawa jazdy, w przypadku pozosta┼éych kategorii nieobowi─ůzkowe:
    • w przypadku kategorii A i A1 prawa jazdy hamowanie awaryjne musi by─ç wykonane przy pr─Ödko┼Ťci minimum 50 km/h przy u┼╝yciu przedniego i tylnego hamulca motocykla,
    • manewr mo┼╝e by─ç wykonany na placu manewrowym o┼Ťrodka egzaminowania.
  11. Rozprz─Öganie pojazdu przyczep─ů. Zadanie realizowane po powrocie na plac manewrowy Wojew├│dzkiego O┼Ťrodka Ruchu Drogowego. Na wykonanie zadania osoba egzaminowana ma nie wi─Öcej ni┼╝ 10 minut.
    Czynno┼Ťci wykonywane podczas rozprz─Ögania:  
    • zaci─ůgni─Öcie hamulca awaryjnego pojazdu silnikowego i unieruchomienie silnika,
    • zabezpieczenie pojazdu silnikowego i przyczepy przed samoczynnym przemieszczeniem si─Ö (u┼╝ycie klin├│w lub hamulca postojowego przyczepy),
    • od┼é─ůczenie przewod├│w elektrycznych i hamulcowych we w┼éa┼Ťciwej kolejno┼Ťci (zabezpieczenie ich przed zabrudzeniem poprzez umieszczenie ich we w┼éa┼Ťciwym miejscu),
    • wysuni─Öcie podpory je┼╝eli zaczep przyczepy jest wyposa┼╝ony w podpor─Ö,
    • roz┼é─ůczenie pojazdu z przyczep─ů (odjechanie pojazdem),
    • ustawienie pojazdu obok przyczepy.

      Zadanie może być zrealizowane także po wykonaniu zadań na placu manewrowym.

*) Dotyczy miast posiadaj─ůcych przejazd kolejowy lub skrzy┼╝owanie dwupoziomowe. Po┼éo┼╝onych w odleg┼éo┼Ťci nie wi─Ökszej ni┼╝ 2,5 km od placu manewrowego o┼Ťrodka egzaminowania.

**) Dotyczy miast z komunikacj─ů tramwajow─ů.

Zasady oceny osoby egzaminowanej podczas przebieg egzaminu praktycznego

Osoba egzaminowana może uzyskać wynik negatywny po dwukrotnie nieprawidłowym wykonaniu zadanie.

Egzaminator przerywa egzamin podczas gdy osoba egzaminowana naruszy┼éa przepisy ruchu drogowego w nast─Öpuj─ůcy spos├│b:

  1. Kolizja drogowa,
  2. Omijanie pojazdu, kt├│ry jecha┼é w tym samym kierunku, lecz zatrzyma┼é si─Ö w celu ust─ůpienia pierwsze┼ästwa pieszym,
  3. Wyprzedzanie na przej┼Ťciach dla pieszych i bezpo┼Ťrednio przed nimi,
  4. Nie ust─ůpienie pierwsze┼ästwa pieszemu zbli┼╝aj─ůcemu si─Ö na oznakowanym przej┼Ťciu
  5. Je┼Ťli nast─ůpi nie ust─ůpienie pierwsze┼ästwa przez kieruj─ůcego pojazdem, kt├│ry skr─Öca w drog─Ö, poprzeczn─ů, pieszemu przechodz─ůcemu na skrzy┼╝owaniu przez jezdni─Ö drogi na kt├│r─ů wje┼╝d┼╝a pojazd,
  6. Osoba egzaminowana nie zatrzyma pojazdu w razie przechodzenia przez jezdni─Ö osoby niepe┼énosprawnej, u┼╝ywaj─ůcej specjalnego oznaczenia, lub osoby o widocznej ograniczonej sprawno┼Ťci poruszania si─Ö w celu umo┼╝liwienia jej przej┼Ťcia,
  7. Nie ust─ůpienie pierwsze┼ästwa podczas cofania,
  8. Nie zastosowanie si─Ö do:
    • sygna┼é├│w ┼Ťwietlnych,
    • polece┼ä podawanych przez osoby uprawnione do kierowania ruchem drogowym,
    • sygna┼é├│w i polece┼ä podawanych przez osoby uprawnione do kontroli ruchu drogowego.
  9. Nie zastosowanie si─Ö do:
    • zakaz wjazdu – znaku,
    • znaku zakaz ruchu w obu kierunkach,
    • zakaz skr─Öcania w lewo – znaku,
    • znaku zakaz skr─Öcania w prawo,
    • nakaz jazdy,
    • linia podw├│jna ci─ůg┼éa.
  10. Nie ust─ůpienie pierwsze┼ästwa przejazdu:
    • na skrzy┼╝owaniu w sytuacji r├│wnorz─Ödnej,
    • na skrzy┼╝owaniu oznaczonym znakami okre┼Ťlaj─ůcymi pierwsze┼ästwo przejazdu,
    • pojazdom szynowym,
    • rowerzystom,
    • podczas zmiany pasa ruchu,
    • w razie przecinania si─Ö poza skrzy┼╝owaniem kierunk├│w ruchu lub tor├│w jazdy pojazd├│w poruszaj─ůcych si─Ö po tej samej drodze,
    • podczas w┼é─ůczania si─Ö do ruchu,
    • podczas cofania.
  11. Naruszenie zakazu zawracania,
  12. Przekroczenie dopuszczalnej pr─Ödko┼Ťci o wi─Öcej ni┼╝ 20km/h,
  13. Nie upewnienie si─Ö o mo┼╝liwo┼Ťci wyprzedzania,
  14. Naruszenie zakazu wyprzedzania na:
    • przejazdach rowerowych i bezpo┼Ťrednio przed nimi,
    • przy doje┼╝d┼╝aniu do wierzcho┼éka wzniesienia,
    • zakr─Ötach oznaczonych znakami ostrzegawczymi,
    • skrzy┼╝owaniach,
    • przejazdach kolejowych i bezpo┼Ťrednio przed nimi,
    • przejazdach tramwajowych i bezpo┼Ťrednio przed nimi.
  15. Nie zastosowanie si─Ö do znaku zakaz wyprzedzania,
  16. Wyprzedzanie z niew┼éa┼Ťciwej strony,
  17. Spowodowanie znacznego utrudnienia ruchu drogowego z powodu utraty panowania nad pojazdem,
  18. Nieupewnienie si─Ö przed wjazdem na przejazd kolejowy czy nie zbli┼╝a si─Ö pojazd szynowy.

Po zakończeniu egzaminu praktycznego

  1.  Egzaminator informuje osob─Ö zdaj─ůc─ů o wyniku egzaminu, a je┼╝eli wynik jest negatywny ÔÇô podaje przyczyny jego uzyskania,
  2. Przekazuje osobie zdaj─ůcej wype┼éniony arkusz przebiegu egzaminu praktycznego.

Wskaz├│wki dotycz─ůce przebiegu i zasad egzaminu praktycznego

Je┼╝eli osoba egzaminowana nie zatrzyma si─Ö przy znaku B-20 ÔÇ×STOPÔÇŁ, to takie zachowanie jest traktowane jako ra┼╝─ůce naruszenie przepis├│w ruchu drogowego i skutkuje przerwaniem egzaminu z wynikiem negatywnym.

Zatrzymanie pojazdu powinno by─ç do ca┼ékowitego unieruchomienia pojazdu, a po zatrzymaniu osoba egzaminowana powinna w spos├│b wyra┼║ny (dla egzaminatora) upewni─ç si─Ö o mo┼╝liwo┼Ťci dalszej jazdy i ruszy─ç z biegu pierwszego.

Pojazd musi by─ç zatrzymany w miejscu wyznaczonym (linia bezwzgl─Ödnego zatrzymania), a je┼╝eli takie miejsce nie zosta┼éo wyznaczone przez lini─Ö (linia bezwzgl─Ödnego zatrzymania), w miejscu, kt├│re pozwoli na dobr─ů obserwacj─Ö drogi (dojazd do kraw─Ödzi jezdni) i upewnienie si─Ö, ┼╝e kieruj─ůcy nie utrudni ruchu na drodze z pierwsze┼ästwem.

Zatrzymanie przed przejazdem kolejowym wynikaj─ůce ze znaku B-20 ÔÇ×STOPÔÇŁ bezsprzecznie powinno nast─ůpi─ç przed lini─ů bezwzgl─Ödnego zatrzymania, a w sytuacji gdy taka linia nie wyst─Öpuje przed Krzy┼╝ ┼Ťw. Andrzeja┬áG-3 lub G-4 jednocze┼Ťnie pami─Ötaj─ůc o dobrej widoczno┼Ťci na przejazd kolejowy.

Ocena sytuacji na skrzy┼╝owaniu nale┼╝y do osoby kieruj─ůcej poniewa┼╝ musi ona umie─ç w┼éa┼Ťciwie oceni─ç odleg┼éo┼Ť─ç pojazd├│w na drodze z pierwsze┼ästwem i ich pr─Ödko┼Ť─ç. Wynikiem w┼éa┼Ťciwej oceny jest podj─Öcie decyzji o ruszeniu. Lepiej jest poczeka─ç nieco d┼éu┼╝ej, ni┼╝ wyje┼╝d┼╝a─ç zbyt po┼Ťpiesznie. Jednak czeka─ç nie mo┼╝na zbyt d┼éugo, poniewa┼╝ prawdopodobnie zdaj─ůcy narazi si─Ö na zarzut tamowania i utrudniania ruchu.

Pami─Öta─ç nale┼╝y, ┼╝e wym├│g zatrzymania wynika ze znaku┬á(nie wyst─Öpuje obowi─ůzek zatrzymania si─Ö przed znakiem B-20), a nie z sytuacji w ruchu drogowym. Oznaczy to, ┼╝e je┼╝eli przed pojazdem kierowanym przez osob─Ö egzaminowan─ů znajduje si─Ö inny pojazd, kt├│ry zatrzyma┼é si─Ö przed znakiem┬áB-20, a nast─Öpnie ruszy┼é, to osoba egzaminowana ma obowi─ůzek ponownego zatrzyma─ç si─Ö, mimo, ┼╝e mia┼éa mo┼╝liwo┼Ť─ç obserwacji drogi stoj─ůc za pojazdem poprzedzaj─ůcym w sytuacji wyst─Öpowania linii bezwzgl─Ödnego zatrzymania. Je┼Ťli linia taka nie wyst─Öpuje, a widoczno┼Ť─ç na skrzy┼╝owanie jest dobra nie ma potrzeby ponownego zatrzymania pojazdu.

┬ž 21. 1.Znak B-20 „stop” oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzy┼╝owanie bez zatrzymania si─Ö przed drog─ů z pierwsze┼ästwem,
2) obowi─ůzek ust─ůpienia pierwsze┼ästwa kieruj─ůcym poruszaj─ůcym si─Ö t─ů drog─ů.
2.Zatrzymanie powinno nast─ůpi─ç w wyznaczonym w tym celu miejscu, a w razie jego braku – w takim miejscu, w kt├│rym kieruj─ůcy mo┼╝e upewni─ç si─Ö, ┼╝e nie utrudni ruchu na drodze z pierwsze┼ästwem.

Przebieg i zasady egzaminu praktycznego na egzaminie na prawo jazdy – akt prawny.

Artykuł znaleziono poprzez poniższe frazy:

  • arkusz przebiegu egzaminu praktycznego (107)
  • czy na egzaminie prawo jazdy odbywaj─ů si wszystkie zadania (1)
  • egzamin na A1 w czasie deszczu (1)
  • egzamin na prawo jazdy wszystkie polecsnka (1)
  • jak rozroznic drogo w polsce egzamin prawo jazdy (1)

17 komentarzy do “Przebieg i zasady egzaminu praktycznego w ruchu drogowym”

  1. Niby kobiety dostaj─ů mandaty najwi─Öksze, w┼éa┼Ťnie tak nie jest. My wiemy jak si─Ö u┼Ťmiechn─ů─ç do pana policjanta, kt├│ry zmniejszy nam mandat do minimum. Jednak nie zawsze jego prze┼éo┼╝ony jest zadowolony, bo do niego nic nie powiemy wiec ma prawo by─ç zniesmaczony.

    Odpowiedz
  2. Przygotowanie jest bardzo wa┼╝ne, du┼╝o os├│b o tym jednak nie pami─Öta. I ich zachowanie nie jest takie, jakie powinno by─ç, jednak ka┼╝dy mo┼╝e sobie pomy┼Ťle─ç inaczej. Je┼╝eli zdajemy egzamin wiadomo stres. Jak zdawa┼éem nie mia┼éem stresu, bo jestem otwartym cz┼éowiekiem, i wiem jak si─Ö zachowa─ç? My┼Ťlicie, ┼╝e egzaminator nie jest w stresie?
    Jest, bo boi si─Ö czy nie b─Ödzie wypadku. W sumie jedzie z przysz┼éym kierowc─ů?

    Odpowiedz
    • Je┼Ťli egzaminator podczas egzaminowania jest w stresie lub instruktor podczas szkolenie to powinni si─Ö powa┼╝nie zastanowi─ç nad zmian─ů pracy. Warto jednak wiedzie─ç co nas na tym egzaminie czeka i jak si─Ö do niego przygotowa─ç. Wi─Ökszo┼Ť─ç kursant├│w uwa┼╝a, ┼╝e jak dobrze je┼║dzi autem to to wystarczy na pozytywne zaliczenie egzaminu. Niestety cz─Östo to za ma┼éo, znajomo┼Ť─ç ruchu drogowego oraz zada┼ä egzaminacyjnych przynosi cz─Östo lepsze efekty ni┼╝ sama umiej─Ötno┼Ť─ç poruszania si─Ö pojazdem.

      Odpowiedz
  3. egzaminy s─ů wa┼╝ne, trzeba si─Ö do nich przygotowa─ç. Pami─Ötam jak sam zdawa┼éem egzamin, wiem ┼╝e zadania by┼éo bardzo trudne dla nas. Tzn: jak widzia┼éem pytania, co trzeba robi─ç,itp. Mia┼éem jeszcze tak─ů ks. kolorow─ů dosy─ç grub─ů jako si─Ö dostawa┼éo na szkoleniu. Teraz jest komputer i git

    Odpowiedz
  4. Nie ka┼╝dy bierze to pod uwag─Ö, jeden ma tyle pieni─Ödzy, ┼╝e mu tam nie zale┼╝y czy dostanie mandat czy nie. Jednak b┼é─ůd mo┼╝e pope┼éni─ç kilka razy, i straci─ç prawko. To wtedy katastrofa. Stosowa─ç si─Ö trzeba, nie jest to trudne a zarazem przyjemne.

    Odpowiedz
  5. Paranoja w USA nie trzeba chodzi─ç na ┼╝adne kursy wystraczy wsi─ů┼Ť─ç do auta pojecha─ç troch─Ö i prawko w kieszenie nie ma takiego cyrku jak u nas. Podobnie┼╝ gdzie┼Ť czyta┼éem artyku┼é ┼╝e teraz mo┼╝na sobie takie prawko w stanach zamowi─ç przez internet za 4000 z┼é i przysy┼éaj─ů ci do domu. Podobnie┼╝ to legalne i mo┼╝na ┼éatwo wymieni─ç na nasze a i policja te┼╝ si─Ö nie czepia takiego prawka. Tylko troch─Ö kosztuje, ale jak policzyc kurs plus kilka podej┼Ť─ç jakie┼Ť jazdy dodatkowe to pewnie wyjdzie na to samo.

    Odpowiedz
    • Samo prawo jazdy nie uchroni kierowc─Ö od kolizji i nast─Öpstw tej kolizji. Aby bezpiecznie i bezwypadkowo porusza─ç si─Ö po drodze trzeba najpierw nabra─ç sporo wprawy i pozna─ç zasady ruchu drogowego. Je┼Ťli dali by Ci licencje pilota odwa┼╝y┼é by┼Ť si─Ö wsi─ů┼Ť─ç za stery z setk─ů pasa┼╝er├│w na pok┼éadzie.

      Odpowiedz
  6. Utrzymanie wiedzy na poziomie ┼Ťrednim jest dla niekt├│rych bardzo trudne, bo zastosowanie ich w rzeczywisto┼Ťci to czasami trudne zadanie dla nowych kierowc├│w, kt├│rzy twierdza, po co mi przepisy, wa┼╝ne, ┼╝e b─Öd─Ö mia┼é prawko i ju┼╝, reszta to bajka; D tak my┼Ťl─ů i z┼ée my┼Ťl─ů

    Odpowiedz
  7. Egzamin na prawko to jeden z najtrudniejszych egzaminów jaki miałam. Warto wiedzieć na czym można oblać choćby po to aby wiedzieć czy egzaminator ocenił nas prawidłowo. Moja koleżanka podobnież została oblana niesłusznie tak twierdził jej instruktor, ale ponieważ było po czasie nie można było się odwołać i kasa przepadła.

    Odpowiedz
  8. Opis bardzo ┼éadny, praktyczny, pomocny. Zarazem mo┼╝na go wykorzysta─ç przed samum egzaminem ┼╝eby przypomnie─ç, co mo┼╝e nas spotka─ç na egzaminie. Wiadomo egzaminator nie b─Ödzie nas si─Ö pyta┼é czy jeste┼Ť przygotowany. Sprawdzi to w czasie egzaminu.

    Odpowiedz
  9. Taka ┼Ťci─ůga dla tych os├│b przed egzaminem na pewno si─Ö przyda.

    A co do mandat├│w to przecie┼╝ policja musi dzia┼éa─ç zgodnie z prawem i nie mo┼╝e kara─ç za przewinienia kt├│re s─ů niezgodne z polskim prawem no chyba ┼╝e si─Ö myl─Ö. Przecie┼╝ ┼╝yjemy w pa┼ästwie prawa i mog─Ö liczy─ç ┼╝e nie zostan─Ö bezpodstawnie ukarany.

    Odpowiedz
  10. Bardzo ciekawy art, zawiera wiele wskaz├│wek chocia┼╝by dotycz─ůcych znaku STOP. Nie mai┼éem poj─Öcie, ┼╝e nie ma potrzeby zatrzymywania si─Ö przed znakiem i chyba nawet kilka lat temu dosta┼éem za to mandat. Warto czasami od┼Ťwie┼╝y─ç sobie wiadomo┼Ťci z ruchu drogowego chocia┼╝by po to aby w przysz┼éo┼Ťci unikn─ů─ç mandat├│w.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz