6 komantarzy do wpisu: “PLAC MANEWROWY- jazda po łuku – Zadania egzaminacyjne numer dwa

  1. według drugiego triku zrobilem manewry bez błendnie ale i tak mialem wynik negatywny bo robilem tak jak instrutkor mnie nauczył a jedną rzecz ktorą zrobilem to byla zla a myslalem ze dobnrze robie ucze sie przynajmniej na swoich bledach a egzaminator mowi mi jakie poppelnilem i nastepnym razem bedzie juz dobrze

  2. witam ja juz sam nie wiem jak mam zdawac tem łuk do tyłu teraz mam testy w srode i juz dwa razy oblalem na tym łuku na jednej stonie piszą ze pól skretu kierownicą jak sie minie pierwszą tyczke wyjezdzając z koperty i pól skretu kierownicą jak sie trzecia tyczke a na innych stonach piszą ze pełny obrot kierownicą przy pierwszej tyczce ja juz sam za bardzo nie wiem a na tym placu manewrowym chyba nie ma trzech tyczek ale juz sam nie pamietam. i napiszcie mi jak lepiej zdawac

    • Najlepiej obserwować tyczki w prawym lusterku i utrzymywać od nich stałą odległość około 50 cm. Tak to się powinno prawidłowo nauczać, ale wiem, że wielu instruktorów z różnych powodów uczą na obroty kierownicą. Kiedy lusterko mija pierwszy słupek należny zrobić jeden pełen obrót kierownicą w prawo. Nie należny tego mylić z obrotem do oporu. Następnie przy wyjściu na prostą jeden obrót kierownicą w lewo. Powodzenie i proszę się nie załamywać.

Wyraź swoją oponie o tym wpisie

Przy dodawaniu nowych komentarzy proszę pamiętać tylko o polityce komentarzy! Komentarze służą do wyrażania opinii na temat opublikowanego tekstu, lub zadawania pytań dotyczących tego wpisu. Nie służą do reklamowania własnych stron, pozycjonowania ich ani zadawania pytań nie związanych z tematem wpisu. Jeśli masz pytanie napisz do mnie e-maila.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *